Wednesday 8 August 2012

PAstI !!


"malam ini aku menitiskan air mata untuk tah keberapa kali...

sendu rasa hati ini bila mengenangkan diri ini..

terlalu banyak dosa yang dilakukan..

andai diri aku menghadap Illahi terlebih dahulu,
sudah cukupkah amalanku??

semestinya tidak...

aku insan kerdil yang senantiasa melakukan kesilapan dan dosa..

terkadang-kadang aku sendiri tidak sedar..

mak,ayah..
jika satu hari nanti akak pergi meninggalkan kalian,
janganlah kalian sedih dan meratapi..

tetapi,iringilah anakmu ini dengan senyuman :)

akak redha..

akak lebih rela begini..

Ya Allah, jika suatu hari nanti aku dipanggil menghadapMu terlebih dahulu,
lindungilah kedua ibu bapaku,adikberadikku,keluargaku,sanak saudara serta umat islam sentiasa berada di bawah lembayung rahmatMu..

limpahkanlah Kasih dan SayangMu.."

-akuhanyainsanbiasa-


*sekarang ini sudah tinggal penggal terakhir ramadan..

malam di mana turunnya Lailatul Qadar :)

malam yang lebih baik dari seribu bulan...

rebutlah malam ini...

*Ya Allah,sesungguhnya aku amat bersyukur kerana Engkau telah menyedarkan aku daripada terus tertidur.Sesungguhnya,kepadaMulah tempat aku kembali dan kepadaMu jualah tempat aku minta pertolongan.Bimbingilah insan yang serba hina ini,Ya Allah*


Amin,Amin ya rabb..

*jadi,selagi diberi peluang ini,ayuh bangkit!!!!
jangan pernah disia-siakan...
Allah kan Sayang kita semua :D



1 comment:

Dyah said...
This comment has been removed by the author.