Tuesday, 7 August 2012

di pertengaHan?? O.o

Assalamualaikum...

hohoi...dah lama jugak la dayah tak update belog ni..

satu perkataan yang tak boleh dipisahkan dari dayah iaitu.."MALas"

hehehe..

wah,kejap kan masa berlalu?

sedar tak sedar,kita dah tinggal berapa hari lagi jer nak berpuasa..

macam mana puasa tahun ni kawan-kawan??

mesti membawa seribu satu makna kan?
kan??

tipu la tu kalau kata tak da pape pon..

sebelum terlupa,

dayah nak ucapkan tahiah kepada Datuk Lee Chong Wei..
kerana menjadi orang pertama yang membawa balik pingat ke Malaysia..

memang struggle gila DLCW masa lawan dengan LD..

dayah tabik la...

TAhniah!




sebenarnya,
dayah rindukan seseorang..

rindu sangat...

hampir setahun lebih tidak ketemu..

mungkin kalau jumpa pun mesti mereka-mereka ni dah malu kot nak berjumpa dayah..

eerrmm...


nak wat cam ne..
budak-budak...

hahaha....

dayah doakan mereka-mereka ini sihat membesar di samping keluarga tersayang..

inshaAllah :)







percaya tak korang, kalau dayah kata..

masa ni,dayah la jadi taiko kat budak bernama "iman rania"
ni berposing gila-gila.

okey,memang tak matang langsung..

hahaha..

ni lah salah satu contohnya :)















seterusnya,

hah..nama dia muaz iskandar.

sedapkan?? seindah maksudnya juga :)

budak ni pun penah kena hacked dengan dayah.

haha..

memang kena dengan sikap dia yang ke"bega-begaan"



*nilah antara kenangan dayah masa penah bekerja di

CIC,Taman Impian Putra,Bangi,Selangor...2011

*sekarang mereka berumur 4tahun


dah nak berbuka,Selamat ber"iftar"
wassalam

4 comments:

lucy scarlet said...

wah dayah! lame ak x ke blog kau, berseri sudaaa. :)

NHS^___^ said...

amboi tok...haha~biase2 je

lucy scarlet said...

yelaaa. dlm shari tu ak jnguk lain, bru2 ni ak jnguk len suda. i loike! <3

NHS^___^ said...

saya dah makin matang~gege