Wednesday, 11 July 2012

NO title

Assalamualaikum kawan-kawan..

apa khabar??

ok, hari ini tidak ada apa-apa yang menarik nak ditulis...

sebab...

ana pun tak tahu...

banyak sungguh rasa...

hahaaha...

mungkin keputusan UPU nak keluar tidak lama lagi...

doakan ana ditempatkan di ipta yer~

doa-doa kalian amat ana harapkan..

begitu juga dengan sahabat-sahabat yang seangkatan dengan ana..
good LUCk!!
banyak-banyakkan berdoa...
^____^

inshaAllah,

jika ada rezeki,ana akan menyambung pelajaran ana dalam peringkat ijazah pula...

oleh sebab itu...

apa-apa yang terjadi,kita kena sentiasa positif...

jangan bersangka buruk dengan Allah yer!

senyum =)
tanpa Allah,Siapalah diri kita ini...
kan???

Allah adalah sebaik-baik perancang...

wassalam..

22 comments:

adibahfaizah said...

ehhh. gud luck Dayah :)
aku pn tak sbr nk taw korng dapat mana. ehehe

NHS^___^ said...

mekasih =)

mana lah den kono campak~hahaha...

Muttallif said...

Good Luck!

NHS^___^ said...

mekasih =D
macam2 rasa...

miza kimbum said...

mudah-mudahan ad tempatnya (:

NHS^___^ said...

amin =)
syukran singgah...
salam ukhwah =D

man said...

Insya-Allah..
Allah lebih mengetahui yang terbaik utk kita.

NHS^___^ said...

doakan bersama-sama yer...
makin lama semakin....
Allah~

Ulya said...

gud luck :)

moga kita sama2 dapat apa yg diimpikan ^^

NHS^___^ said...

insha-Allah =)

ulya ,dayah dan yang lain-lain dapat apa yang diimpikan

ketaqq kaki nie..hahaha~

Ulya said...

wassalam dayah ~

amin100x . ulya pun , seram sejuk panas suam habis . fuhhhh !

oh , ulya matrik penang .

Ulya said...

dayah , dayah ada kakak takkk ? ?

ulya nak tnya ni , kalau pointer kita 3.2 dan keatas kan ,
pernah tak jadi tak dapat pun U mana2 ? ? ?

hehe , kalau dayah taw tolong jwab eh . nnty bila dh jawab mention kat cbox ulya , terus ulya datang melihat jawapannya :)

terima kasih ^^

NHS^___^ said...

oh... dayah asasi dekat uitm p.alam~

NHS^___^ said...

eerrmm...dayah tak pernah dengar pasal tu...ulya pnah ada pengalaman dgn senior2???
rasanya,peluang tu ada jer...rezeki Allah...kita tak tahu kan...
UPU ni mcm teka-teki yg kadang2 bley wat kita terkejut beruk..hehehe~
insha-Allah...
ulya minta mana??

Ulya said...

hehe , tak penah dgr lagilah . yg penah dgr kalau kurang dari 3 pointer dapat kos lelong .

hurmm ulya minta merata2 . dari semenanjung smpai ke sarawak .
tp ulya doa dapat yg smnanjung sudah lah :)

dayah minta mana ? ?

NHS^___^ said...

ulya2...hah lagi 1...pointer tu klo kita mntak kos2 yg parah2 tu mmg tipis la pluang nk dapat...lg 1,ulya org mne yer??hehe..
dayah cuma mntk area semenanjung je...senang sikit...hehehe...

Ulya said...

haah . tu laa .

tp kalu 3.3 ke ats tak smpai 3.5 pun takut jugakkk . haihh nyesal memain dulu . ceittt , esuk result hrini baru nyesal , apedaaa !

ulya org pnang . dayah pulak org mana ?? :)

NHS^___^ said...

org pun time asasi suke memain...hehehe
dayah org nogori... =)

Ulya said...

dayah dapat mana ???

ulya dapat punyaaa jauh .

UNIMAS - ijazah sarjana muda sains dengan kepujian .

NHS^___^ said...

tahniah =)
alhamdullilah..

Ulya said...

dayah dapat mana ? ? :)

NHS^___^ said...

UiTM- ijazah sarjana muda sains(fizik industri)