Saturday, 14 July 2012

Alhamdullilah =)


urusan seri paduka baginda..

ehhhhhh.....

Assalamualaikum...

hai!

alhamdullilah..alhamdullilah...alhamdullilah..

akhirnya,penantian yang panjang berakhir juga =D

keputusan UPU untuk menyambung pelajaran dalam peringkat ijazah pertama sudah selamat keluar semalam...

memang jodoh dayah dengan UiTM kuat!
haha...

masa asasi dayah di uitm,
masa degree juga dayah akan berada di uitm..

alhamdullilah...dayah dapat kos yang dayah nak sangat!
syukur!
"ijazah sarjana muda serta kepujian sains (fizik industri)"

jangan tanya kenapa dan apakah yer...
hahaha..

apa-apa pun...

UiTM dihatiku..

hehehe...

tahniah juga kepada sahabat-sahabat seangkatan yang lain..
nanti belajar elok-elok ye ^___^

masing-masing hebat!

bagi yang masih menunggu tu..
terutama kawan-kawan dari USIM,
sabar dulu yer...
ISnin ni semua rahsia akan terbongkar..

begitu juga kawan-kawan UiTM yang penerapan tu...

sabar banyak-banyak!

Isnin ni jer...

akhir kalam,
tuntutlah imu dari buaian hingga ke liang lahad =)


10 comments:

adibahfaizah said...

Wuuuuu. fizik tuh :) tahniah2 *jom nyanyi lagu UITM di hatiku* haha

Ulya said...

wahhh :) TAHNIAH !

all the best ! :)

nnty dapat taw uitm mana gtaw ulya taw , nak tau jugakkk >.<

NHS^___^ said...

haha...mmg mnat phy...
sabar tau dibah!
chaiyok!!!

NHS^___^ said...

baiklah ulya =)
eheh...awk ad fb kan???
ap nama yer??
nak add la~
hehe

LiYana said...

waaa uitm.. congrates ;)..nampaknya usim kena tunggu la esok.. *debaran semakin kencang*

Ulya said...

Amalina Ulya

hehe , add lah . nnt ulya approve !

putryteya said...

tahniah . msti pandai fizik ni . huhuhu .

NHS^___^ said...

dapat kos ap?? tahniah gak =)

NHS^___^ said...

mekasih.. xda la teror mana... cuma minat gila dgn fizik =)

NHS^___^ said...

alhamdullilah =)

macm mana result usim???
dapat kos apa??