Thursday, 7 February 2013

AKu

Assalamualaikum dan selamat malam :)

Cuti-cuti ni memang kadang-kadang blank tak tahu nak buat apa...*kelip-kelip mata.

Dayah memang anak yang baik..*cewah!!!! sebab tu duduk aje kat rumah.

hehehe....

Sebenarnya, malas nak pergi mana-mana. Memang aktiviti utama kat rumah makan,tidur,tv,laptop.

Kerja sampingan banyak aje sebenarnya...saja nak gebang-gebang~

HAmbik KAu!!!

Sebenarnya nak bagitahu sesiapa yang ada menyinggah kat belog ni..

korang perasan tak blog ini asyik post pasal benda-benda agak islamik, tapi sebenarnya.......

Dayah orangnya biasa-biasa je.....siapa yang kenal tahu lah mcm mana dayah ni.....

kadang-kadang nampak ganas dan lasak~ *wohooo....tipu ni tipu.*

jauh panggang dari api lah senang kata....seyez ni seyez!!

janganlah segan-segan dengan  dayah yer...



hehehe :)




tapi ingat!!
 kita sebagai umat islam,tak kiralah macam mana pun anda-anda.....
buatlah kebaikan tak kira di  mana-mana kita berada....selagi tak bercanggah dengan dengan syariat.
Allah itu maha mengetahui.........
walaupun dengan sepatah ayat......











6 comments:

mimi nasir said...

Kita sama. aktiviti mimi kat rumah pun mcm tu. hihi :)

NHS^___^ said...

hehe:)

sibuta sibisu said...

ye saya kenal dayah ..she is a very kind person .yeah dan kadang2 gila2 jugak ;)

NHS^___^ said...

amboi arina..... kind mybe, but gila2 tu pasti!haha :)

Norain Hana Badarudin said...

Hahaha..dayah ni selalunye gelabah ;) memoei in school

NHS^___^ said...

itu dua tahun yang dulu....hehehe~ skrg makin matang kot...:p kot lah